Monday, March 14, 2011

JELES KE AKU??

salam selase...:) semoge hari selase ande pada hari ini mnjadi selase yg terbaik dr selase- selase yg sebelomnye...
 aku sgt tidak puas hati ni...bukan sebb keje...bukan sbb financial aku yg bagai telur di hujung tnduk..bukan jugak sebab aku x dpt nk smbg belajo..

aku tak puas hati ngn seorg insan bername...jeng..jeng..jeng...kecik!!!

sebab musabab aku jadi x pueh ati ngn die....
  1. die anto kepok getey  tgese2 smlm psl nk g koje..x sempat aku nk sembang..
  2. aku kn xde kdit...topupkn le aku nih..huhu
  3. aku bukk fb die pastu tetibe je aku jd saket ati...die chat ngn sumone yg aku DISLIKE!
aku rase aku ni jeles le...kcemburuan aku dh mlebihi 360 darjah dah skang ni...terok kn aku???hahahahha..

pd incik kecik....
YOU BETTER WATCH OUT HOKEH!!!

No comments:

Post a Comment