Daisypath Anniversary tickers




Daisypath Vacation tickers



LilySlim Exercise days tickers

Sunday, March 13, 2011

BILE JIWE KOSONG

lagu nih membe aku PIZA TEMBAM yg dedicate pd aku kt fb..maybe ade pesanan tersirat yg die nk smpaikan kt aku...pza nih mmg da lme jd pndengar setia aku..sgale masalah aku lambak kn kt tine die,, dari mslah study..keje..cinte..duit...
semue die tahu..

even aku x knal die lame tp aku selese nk share sume tu ngn die..ntah ek...nape ntah


nway.byk kali dh aku dengo sbb mak aku ngefannnn berat kt MAHER ZAIN ni.siap bli cd original lg tuh
.tp yg version melayu ni skali 2 je dengo..tu pon cm x bape nk mnghayati n mek port sgt....

tp bile aku dengo btol2 lagu ni...mmg....mkn dalam...
biarlah aku mnanges sepuas hati sekarang..mmg byk kesilapan yg aku dh wat sebelum ni...n aku kne la tnggung akibat2  perbuatan aku tu..
.moge lepas ni semue  tercapai..
INSYAALAH..:)




No comments:

Post a Comment