Sunday, January 16, 2011

SLIMFIT PROGRAMME :)

salam isnin....isnin mmg ari plg mbosnkn se-DUNIE...huhu
about SLIMFIT PROGRAMME ..
so..maka hr ni 17/1/2011 bmula la program diet aku..hehe...x tau utk kali ke bape dah..smlm aku dh bedal ckop2 sgale mknn yg ade kt umah....pas anto brg pd cust dr spore kt giant...aku ngn mak smpat lg mn"drive thru' kn diri kami kt MC'd seri alam... 3 LARGE SET CHIC MC'DELUXE..1 SET FILLET OF FISH..
ntah bpe kalori yg aku dh ngap ntah..sbelom kuo umah tu aku dh mkn nasik tau...siap tmbah lg...adoyaiii...how come ea??? mlm tu plak ..pas aku dh bosan men FB aku mkn nasik lg...huhu...pastu mak plak soh goreng jempot2...aku tumpg sekaki la mkn...GEMOK!!!
SO HR NI AKU BTOL2 NEKAD!!!.. (chewah...aku bru je pas mkn mee goreng ngn telo mate lembu ni sbenonye)

TAK NK LUNCH LG...except sbtu ahd coz godaan dr BABY mmg sadis + kejam...tak boleh thn
TAK NAK MINOM MILO LG..ari ni last!! MILO instant tgl 1 je..so aku donate utk sape2 yg nk..hehe
MKN JAMU DGN TERATUR (slang2 pnjual ubat bkebaye ketat dr indonesia :p )
2 KALI SEMINGGU JE BLEH MKN NASIK
NO FAST FOOD!!!!SAY NO TO MCD..KFC..dan sume spesies yg swaktu dgnnye.. COOL BLOG PON!!


aku bharap gile program @ projek gempak aku kali ni akn bjaye....:)
DOAKAN AKU!!!

SUSPEK
      caption: ade pouch bag tbonjol kt depan tu...

date: 17/01/2011
name: nabila
age: nk msok 23 taon
height: 169cm
weight: secret..hehe
target: 58 kg!!!!

CHAIYOK!!!CHAIYOK!!




nak bdn cmni!!!!

 cmni ok x???tkujat bakal mak mentua aku..

hahahahahha





P/S: x dpt bygkn baju pengantin nt mcm sarong nangke...owh tidak!!!

No comments:

Post a Comment