Daisypath Anniversary tickers




Daisypath Vacation tickers



LilySlim Exercise days tickers

Monday, January 17, 2011

NAFSU

huhu...nafsu???jgn tkejut ye dgn tajok entry nih..nway..bukan le nk story bout nafsu serakah 18sg tu or nafsu nk p bshoping mngabeskn wet..but nk story psl NAFSU MAKAN la cik bedah...adoyaii...awl2 pg lg aku dh dok brator bli nasi ambeng bfore anto baby g skool..ape nk jd ni???aku seakan2 di hipnotis oleh kuase jaat yg mdesak aku supaye mknnnnnnnnnnnnnnnnnnnn nasi byk2..hehe..nasi ambeng  kt kdai ni wlpon  mcm selebet je aku tgok presentation die tp bleh la thn sdap..arge pon consider mampu lg la aku nk bli ..RM2.50...(last year rm2.00 je tau..dh nek arge kot psl RON97 naek)..nenek yg jual ni dh niage since aku x reti bace ABC lg...lame tu...nasi die mmg byk..muai gile..mlonjak2 nafsu aku nk mkn...td aku bli 2 bungkos je..1 utk ak..1 utk ofismate aku...smpai opis aku pon wat milo..dok depn pc..n mln ngn sopan gile...nk mnikmati la...huh...mmg x lunch le aku ari ni..skang ni je..mate dh memekik mintak ditutp...adoi...ngntok.........................

1 comment:

  1. akak pun pernah sekali beli nasi ambeng ni masa peniaga tu nak masuk kan mee kat dalam nasi tu akak cakap gan dia "akak sya tak nak beli mee saya cuma nak beli nasi je...tapi dia jawab "dik nasi ni memang ada + mee......kuangkuang kuang malu akak coz tak tau nasi tu memang kena tambah me tapi mak oi satu bungkus tu blh makan satu family...banyak giler tu!!!!!!!

    ReplyDelete